Thursday, May 21, 2009

Hmm..kesedihan & kekecewaan melanda dri 2, 3 hr ni..
Kecewa ble ape yg dingini xmenjadi...sedey ble yg disygi xmenghargai..
Aku adalah driku... Aku bleh brdri d ats kakiku sndri..
Aku xperlukan sesiapa utk mendorongku...sggh kukatakn..
Aku adalah driku... akulah pendorong driku..
Aku xperlukan sesiapa pn memihakku..
Aku adalah driku..Ku tahu silapku..
Aku xperlukan sesiapa membesar2kan silap2 ku..
Aku adalah driku... sume yg kurase dsmpan...
jauh d lubuk hatiku...
sggh...aku xperlukan kamu...
Aku hdp utk driku dan bkn utkmu...
Aku bkn selemah yg dsgka...
Aku bkn lemah..
Aku cuma mempunyai citaku sndri...
Aku jua punya caraku tersndri...
Aku jgn duji.. kerna driku ckp rapuh ble berdepan drimu..
walau ape yg terjadi..
percayalah kamu ttp d hatiku...

1 comments:

tusky said...

=(

Post a Comment

Template by:
Free Blog Templates