Sunday, March 28, 2010

UntitleD

Bismillahirrahmanirrahim...
Arini xde paper, alhamdulillah...kalu de paper sure dh KO.
huhu...
People said dat when u like sumone u will only see, hear and think of him/her.
I dun know...
People said dat when u're in love u will talk, sound and think like ur partner.
I dun know dat either...
Today...
It's a tough day 4 me...
Aku mahu berkongsi...
berkongsi kekecewaanku ini...
Aku hanye insan biase...
Ye, aku tau aku bukan spt mereka
Aku cuba sdaye upaya utk wujudkan suasana yg hepi n supprotive utk kami stadi..
N it's working great...
tp rupe2nye cerah matahari dilitupi awan hujan...
hu3...
Jika kamu punye prinsip
Aku juga ade byk prinsip lam idup aku
Jika kamu ade cita2
aku juga ade cita2 yg ingin ku capai..
maaf...
prinsipku tdk spt kamu
cita2ku tidaklah setggi cita2 kamu
maaf...
mgkin juga oleh sbb itu kata2ku kamu ambik mudah
buah fikiranku kamu buang jauh2
driku kamu ltk di belakang
bkn di sebelah, di sampingmu...
tmpt yg sepatutnye aku berada..
Walau ape kate rata2 org
Aku ttp percaya
tp...hr ini...
Aku terkulai...
Aku lemah...
Maafkan aku...
Pdku kte pnye satu pahaman yg same...
tp mgkin tidak...
aku sudah tidak tahu mane yg patut aku percaye
aku sudah tidak tahu ape yg patut aku buat
Aku sudah hilang dr diriku...
Maafkan aku...

"Whatever anyone says it doesnt matter to me,
whoever curses me i only look at u..." -Suju

I hope dat i can always trust u...bye

0 comments:

Post a Comment

Template by:
Free Blog Templates