Monday, March 8, 2010

Bismillahirrahmanirrahim...

Kebelakangn ni bz wif keje skolah,presentation n yg plg pntg lyn perasaan...
Kwn aku ckp i have to settle hal hati dlu, baru leh wat keje lain ngn tenang.
Aku setuju tp xtau nape aku mmg dr dlu smpai skrg masih xckp berani utk lepaskan DIA.
Biar ape yg berlaku aku ttp xleh lepas DIA. Bkn aku yakin pdNYA tp aku yg takut & xckp berani. Ilham dr SANE dh lame tnjuk. Bukti dpn mate dh lame tunjuk. Nape aku xleh lepas lg...?

Syg...Rndu... sume dh mcm xde makne. Aku buntu. Mungkin hanye aku yg terhegeh2 atau mgkin syok sendiri slame ni. Aku xtau betapa benci DIA kpd aku...
Aku dh xyakin pdNYA, pd driku... Sume jd xkene..

Yg baik2 seolah ditutup rapi, yg buruk2 seolah dibuka seluas2nye..
Aku tulus di sini...Bagaimana di sane?
Kufikirkan mase dpnku, ibu bapaku, keluargaku...
Ape mereka bleh menerima DIA?
Maaf..Aku hanye mampu berkate2 di sini...
aku xmahu menyakitiMU lg...
Aku rela lepaskan DIA...
Ya Allah tlgla aku...
Tabahkan hatiku & DIA...
DIA bukan milikku lg...
Temukan DIA dgn pemilik yg baru yg lg bagus drpdku...
Ya Allah... Smoga kamu merahmati driNYA slalu...

0 comments:

Post a Comment

Template by:
Free Blog Templates