Monday, April 12, 2010

Bismillahirrahmanirrahim...

huu...
terlalu mudah dri ini memaafkan org,
walau sebesar mane slh mereka...
terlalu mudah...
sgguh mudah...
sehinggakan ade yg xmenghargai dri ini..
xmenghargai peluang yg diberi...
ingin shj aku tanye kpd mereka...
Apekah kau akan memaafkan aku
jika aku @ sesiapa shj melakukan perkara yg sama terhadapmu?
Fikirkanlah...
aku bkn meminta belas kasihan dr kamu semua...
aku cume mahu kamu faham
kamu fikir
betapa hatiku terguris kerna perbuatan kamu2 itu...
aku sedar
aku bkn siapa2...
tp aku punya hati & perasaan...
Aku juga bisa menangis &
marah...
Aku juga manusia biase...
Aku ingin dihargai & dihormati...
bknnye dikhianati, ditipu,
& dirobek hatinya..
Sungguh, mmg kamu xreti menghargai aku...
Aku pasti...
I've forgiven u soO easily...
God knows how much u dissapointed me...
I've forgiven u easily...
So now u can ignore me...
I've forgiven u toO easy...
dat u don't learn who actually am I...
Someday, I hope u understand...

0 comments:

Post a Comment

Template by:
Free Blog Templates