Friday, November 27, 2009

Bismillahirrahmanirrahim...

Jujurnya, aku slalu memikirkan betapa driku sgt xberguna & lemah..
Manusia yg sgt pathetic..
Slalu aku jatuh sebelum smpt aku bangun menghayun langkahku kerna
ceteknya pemikiran aku itu...
Terkdg aku terfikir, mungkin, mungkin ada di kalangan manusia yg
mengagumi aku, yg masih hormat padaku, yg menyanjungku & xmau
melihat aku jatuh tanpa lgsg mencuba yg terbaik.
Aku, jujurnya sgt suka menolong org, sgt suka memujuk org dgn kata2 bijaksanaku.
Tetapi...aku xbisa memujuk driku dgn kata2ku sndr..
Aku rasa lemah, amat lemah... buntu...

Ada...masih ada manusia yg menghormatiku, yg menyayangiku...Aku sgt bersyukur memiliki mereka walau sesetghnya hanye kukenal nama...
Mereka sanjung kesabaranku,
Mereka hormat keputusanku,
Mereka dgr rintihanku,
Mereka tekun mengikuti nasihatku...
Mungkinkah aku juga memberi inspirasi kpd mereka semua?
Itu aku tdk pasti...
Mgkin ya & mgkin tdk...

Aku mahu berjanji akan trus berusaha...
ranjau & duri pasti ada
namun, harus ku tabah menempuhi...tabahla...
Sesgguhnya Allah bersama org2 yg sabar...:)

0 comments:

Post a Comment

Template by:
Free Blog Templates