Monday, September 14, 2009

Bismillahirrahmanirrahim...

Sebelum ni kuhanya mendgr saje bhw "penantian itu satu penyeksaan".. Tp hari makin hari kurasakan driku yg terseksa oleh penantian yg belum tentu... Tah kenapa kurasakan hari itu xkan hadir utkku lg... Bahagia tlh jauh meninggalkanku...
Setlh hampir setgh dekat ku menunggu n menunggu namun bercambahnye tidak..
Kutggu dgn penuh sabar dan keyakinan hingga saban hari ku dibebani seksa...
Mungkin aku terlalu mengharap...Salahku jua terlalu percaya, silapku jua terlalu ditggu..Mmg slhku...

Skrg terimalah padahnye...Aku bagaikan zombi...bagaikan org khayal...high dlm dunia sndri... Sungguh, penungguan itu seksa bangat.. Ku tdk sanggup lg.. dimain, diherdik, dicaci, diberi kata2 manis yg jelas kosong dan lohong... Aku adalah driku... Jikaku berubah, ia adalah utk semua... Kata2 itu sgt menusuk kalbuku..
Kata2 itu sgt melukakan... Tlg...Tlg jgn katakannye...

Kutahu driku serba kekurangan...Biarlah aku pergi membawa driku yg terluka...
Berduka di sebalik wajah yg tdk matang ini... mungkin driku danggap tdk matang kerana itu tp slhkah aku memberi pendapatku? Slhkah aku berkata2? Slhkah aku menegur silapmu? Apakah egomu xmembenarkan aku membetulkan kamu?

Ini mmg tdk adil...Aku didiskriminasi kerna umurku...Kenapa? Mengapa?
Kuikut kata mu slame ini... Mengapa ble aku mula bgn kau mahu menjatuhkan aku?
Sungguh...hatiku xmampu menangkis kata2 itu... yg amat menusuk sanubariku...
Skrg pergila... Pergilah.... Penantian bakal berakhir...
Slmt tggal....huhu

0 comments:

Post a Comment

Template by:
Free Blog Templates