Saturday, October 23, 2010

Bismillahirrahmanirrahim....

Dlu...slalu...
aku pk aku ni malng orngnye...
sbbnye sume aku nk xkan dpt...
ape aku nk capai xdpt....
kdg2 tu yg aku nk sgt tula xkan dpt...
yg aku perlu sgt2 tula aku gagal
n yg lg penting
kalu aku g mane2
seolah2 malang mengekoriku...
kalu g picnic mesti ujan...
g mkn mesti order aku lambt smpai
g jln2 sandal tercabut or rosak...
sdey tol....


tp......
sejak dh besar ni
aku cube paham
yg Tuhan itu Maha Mengetahui, Maha Adil....
die lebih tau ape yg lebih aku perlu
ape yg aku patut dpt...

aku mula terima yg setiap yg berlaku ade hikmah yg amat besar d sebaliknya
dan sume yg berlaku adalah supaya aku lebih mengingati Yg MAha Esa...
supaya aku lebih menyayangiNya
lebih dekat kpdNya....

Sekarang aku fikir
aku dlu sungguhla malang
kerana xsedar yg Allah syg aku sebenarnye...
sbb Die slalu uji aku ngn bende2 gtu..
tp aku ni yg xseda yg Die syg aku...
Malang sungguh najma yg dlu...
kesian Die aku xterbalas sygnye tu...
Pasni aku akan cube sedaye upaya menyayangiMu Ya Allah...
Tolonglah aku utk melakukan yg terbaik
dlm perjalanan mencari cinta & redhaMu Ya Allah....
Aminnn.... (^^,)

0 comments:

Post a Comment

Template by:
Free Blog Templates